Tävling

Redita Service

Hemstäd, hushållsnära tjänster, byggstäd, kontorsstäd, flyttstäd, flytt och transport

08-515 14 144

Tävling

Från och med maj 2016 är det möjligt att vinna 3 timmars städning genom att föreslå en slogan. En ny vinnare utses en gång i månaden.

 

Du kan läsa om vem våra vinnare är och deras slogan lite längre ner!

 

Villkor

1. OBS! Kampanjen gäller endast “normalnedsmutsade” bostäder.

 

2. Kampanjen gäller endast bostäder inom Mälardalen. Den kommunala restiden från Stockholms central med SL får ej överstiga 40 minuter. Avvikelser kan tilläggsdebiteras med 350 SEK per tillfälle.

 

3. OBS Fönsterputsning ingår ej i denna deal men kan beställas separat. Priser: 1-2 rok 299:- kr, 3 rok 459:- kr, 4 rok 599:- kr, 5 rok 699:- kr, större - kontakta oss för offert.

 

4. Kunden tillhandahåller följande redskap:

 

  • en väl fungerande dammsugare och elektricitet tillgänglig
  • en skurhink med mopp
  • en stege

 

Vi utför ej städningen om redskapen inte är på plats vid avtalad tid. Vi debiterar 350 SEK som vid en ej avbokad städning.

 

5. Alla av- och ombokningar ska ske senast 24 timmar i förväg. I annat fall debiteras 350 SEK.

 

6. Kunden ska vid behov kunna vara tillgänglig på telefon inför uppdraget. Samt delge oss persnummer för enkel redovisning i de fall vi blir granskade huruvida tävlingen är korrekt genomförd.

 

7. Kunden behöver inte befinna sig på plats när städningen påbörjas, det går bra att lämna bostaden olåst eller lägga nyckeln under dörrmattan. Glöm i så fall inte att meddela oss detta samt portkoden och efternamn som står på dörren.

 

8. Det är viktigt att vi får veta om kundens möbler, golv, andra ytor eller föremål kräver särskild behandling. Tänk på att meddela oss det innan städningen. Vi ansvarar ej för eventuella skador som rengöringsmedel kan åstadkomma på känsliga ytor/föremål om vi ej har blivit meddelade i förväg. Dyrbara och antika möbler och inredning låter vi gärna vara ifred.

 

9. VIKTIGT! Kunden ansvarar för att inspektera arbetet när det är klart och innan personalen har gått därifrån påtala om något gått sönder.

 

10. Kunden skall vid bokning vara månadens vinnare och bokningen skall göras inom en månad och själva uppdraget skall utföras senast tre månader efter kund blivit meddelad om resultatet. I annat fall debiteras tjänsten enligt vår ordinarie prislista. Kunden tillåter även publicering av namn och vinnande slogan på Redita Service AB domän.

Vinnare

Maj 2016

Slogan: Att få hjälp av proffs som Redita är vardagslyx på toppnivå

Vinnaren: Mia Söderberg

 

 

Juni 2016

Slogan: Med Redita kan ingen bli retad

Vinnaren: Safia Yaici

REDITA SERVICE AB

Grevgatan 14, 11453 Stockholm

08-515 14 144 (08:00-17:00)

info@reditastad.se

Copyright © Redita Service AB

All Rights Reserved